این وبلاگ نامی ندارد

این وبلاگ نامی ندارد
parvarsh.loxblog.com.بر سنگ مزارم ننویسید که او تنها بود بنویسید بهترین دوست تنهایی بود
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روزترینها و آدرس parvarsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس



  • کارشناس داوری فوتبال گفت: در دیدار پرسپولیس با آلومینیوم هرمزگان سه موقعیت تک به تک پرسپولیس به اشتباه آفساید اعلام شد.


    هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در نیمه دوم بازی، شاهد چندین اشتباه داوری بودیم و کمک داور دوم بازی در نیمه دوم، سه موقعیت تک به تک پرسپولیس را به اشتباه آفساید اعلام کرد و چند اشتباه دیگر نیز در نیمه دوم از سوی تیم داوری شاهد بودیم و به نظر می‌رسید کمک داور در نیمه دوم تمرکز خود را از دست داده بود.

    نصیرزاده درباره اخراج گل محمدی و حسینی گفت: به نظر می‌رسید که اعتراض سرمربی پرسپولیس چندان شدید و تند نبوده باشد. در لیگ اعتراضات شدیدی را شاهد هستیم که با چنین تصمیماتی همراه نبوده اما بنده نمی‌دانم که آیا سرمربی و مربی پرسپولیس در اعتراض لفظی خود موضوعی را مطرح کرده‌اند یا خیر. به همین دلیل نمی‌توانیم در این باره قضاوت کرده و نظر بدهم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: از ورزش چی خبر؟، ،
[ جمعه 11 اسفند 1391 ] [ 19:9 ] [ ابراهیم پرورش ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام دوست عزیز ورودتون به این وبلاگ رو خوش آمد میگم و امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون اومده باشه. خواهشا افتخار بدید و به هر کدوم از این موارد که دوست دارید نظر بدید تا از نظراتتون استفاده کنیم. با تشکر ابراهیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 134092
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1